10.01.2013

4, czyli NOMINACJE DO OSCARA!!!

Przepraszam, że tak długo mnie tu nie było, ale został mi brutalnie zabrany laptop, przez imprezę, pod nieobecność rodziców. Konsekwencje były WIELKIE, więc jestem pewna, że następnym razem przemyślę coś zanim to zrobię. :)

Dzisiaj czekałam od rana do 14:30, na relacje na żywo z nominacji do OSCARA. Gdy się w końcu doczekałam było parę rozczarowań. Na przykład w filmie nieanglojęzycznym zabrakło "Nietykalnych"?! Za to cieszę się bardzo z nominacji Joaquina Phoenixa, za "Mistrza". Co prawda nie widziałam filmu, ale moim zdaniem jego rola w "Gladiatorze" była powalająca, a Oscara sprzed nosa zabrał mu Benicio Del Toro, za "Traffic".
Oto pełna lista nominacji:

NAJLEPSZY FILM:
"Les Miserables Nędznicy"
"Django"
"Poradnik Pozytywnego Myślenia"
"Operacja Argo"
"Życie Pi"
"Miłość"
"Wróg Numer Jeden"
"Bestie z Południowych Krain"
"Lincoln"

NAJLEPSZY AKTOR:
Bradley Cooper
Danzel Washington
Hugh Jackman
Daniel Day-Lewis
Joaquin Phoenix

NAJLEPSZA AKTORKA:
Jennifer Lawrence
Naomi Watts
Jessica Chastain
Quvenzhane Wallis
Emmanuelle Riva

NAJLEPSZY AKTOR DRUGOPLANOWY:
Alan Arkin
Tommy Lee Jones
Robert De Niro
Christoph Waltz
Philip Seymour Hoffman

NAJLEPSZA AKTORKA DRUGOPLANOWA:
Amy Adams
Helen Hunt
Anne Hathaway
Sally Field
Jacki Weaver

NAJLEPSZY REŻYSER:
Ang Lee
Steven Spielberg
Benh Zeitlin
Michael Haneke
David O. Russell

To te najważniejsze. Jak ktoś chce zobaczyć pełną listę nominacji to zapraszam tu: http://www.filmweb.pl/awards/Oscary/2013










Do zobaczenia,
Jus.

5 komentarzy:

  1. Rzadko spotyka się bloga, który w dzisiejszych czasach nie jest o twoim życiu i o modzie, lub po prostu o modzie, która nie we wszystkich przypadkach jest pasją. Ty robisz to dla pasji, dzielisz się z nami wiedzą, a nie kopiujesz opisy innych użytkowników lub Filmwebu. Z pewnością ten blog będzie jednym z moich ulubionych. Dziękuje za szczerość która w dzisiejszych czasach nie zawsze popłaca. Ty robisz to co lubisz, a nie dostosowujesz się tematem. Dla mnie będziesz twórcą numer 1.
    Pozdrawiam!
    Nathan

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że wygra "Poradnik pozytywnego myślenia".

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie obejrzałabym 'miłość' :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Życie Pi ♥.

    + Super blog : )
    także obserwuję i dziękuję za odwiedziny : *

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli pozostawisz komentarz, z pewnością odpiszę.
Jeżeli zaobserwowałaś bloga, napisz.